آرشیو دی ماه 1398

خريد كوادكوپتر، هلي شات، پهپاد

شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

خريد كوادكوپتر Tello Boost Combo

۶۱ بازديد

كوادكوپتر Tello Boost Combo محصول مشترك DJI و Ryze Robotic محصول ۲۰۱۹

كوادكوپتر Tello boost Combo ‌محصول نهايي شده از طرف كمپاني مشهور و معتبر DJI است كه با ويژگي‌هايي كه دارد مي‌تواند گزينه اي مناسب براي خريد كوادكوپتر هم براي مبتدي‌ها و هم حرفه‌اي‌ها باشد. وزن كم، وجود محافظ براي پروانه‌ها و همچنين قابليت تشخيص برخورد در محافظ‌ها باعث شده‌اند تا كوادكوپتر تلو ‌فوق‌العاده ايمن و بي خطر باشد. يكي ديگر از ويژگي‌هاي اين كواد كوپتر، همراه داشتن ۲ باتري يدك در بسته بندي است و بدين ترتيب مشكل اصلي كوادكوپترها يعني زمان محدود پرواز را تا حدي مرتفع كرده است. با ما همراه باشيد تا در ادامه به بررسي كواد كوپتر Tello Boost Combo بپردازيم.

 

اين محصول، تكميل شده‌ي كواد كوپتر TELLO است با اين تفاوت كه محصول سال ۲۰۱۹ است و تمامي قسمت‌هاي فلايت كنترل و سيستم‌هاي پروازي آن بروز است و طبق گفته DJI نسخه نهايي TELLO Drone است.

 

 

Tello Boost Combo كوچك، سبك و هميشه همراه

كوادكوپتر Tello boost Combo اندازه كوچكي دارد. طول، عرض و ارتفاع آن به ترتيب ۹۸ ميلي متر، ۹۲ ميلي متر و ۴۸ ميلي متر است و تنها ۸۰ وزن دارد. وزن كم و ابعاد كوچك اين كواد كوپتر باعث مي‌شود بتوايند در هرجايي آن را همراه داشته باشيد و از پرواز با آن لذت ببريد. همچنين از آنجايي كه كنترل آن از طريق گوشي هوشمند انجام مي‌گيرد، مالتي روتور Tello Boost Combo گزينه بسيار مناسبي براي همراه بردن در تفريحات و مسافرت‌ها خواهد بود. اين كواد كوپتر در سه رنگ بدنه زرد، آبي و سفيد به بازار عرضه شده است كه در تمام آن‌ها بازو‌ها و پروانه‌هاي بالابرنده به رنگ مشكي هستند. به لطف نوع طراحي ساده و خلاقانه، در صورتي كه تمايل داشته باشيد مي‌توانيد با خريد قاب بالايي با رنگ مورد نظر، اين بخش را عوض كرده و ظاهر كوادكوپتر dji خود را تغيير دهيد.

 

 

پرواز از روي دست، فرود روي دست

به پرواز درآوردن كوادكوپتر Tello Boost Combo ‌بسيار ساده است. كافي است روي گوشي خود وارد برنامه مخصوص آن شده و با دست خود Quadcopter را روي هوا رها كنيد. به همين سادگي پرواز هيجان انگيز كواد كوپتر آغاز مي‌شود. براي فرود نيز مي‌توانيد با لمس گزينه فرود روي دست، كف دست خود باز كنيد تا Quadcopter به شكل هيجان انگيزي به نرمي روي كف دست شما فرود آيد. البته در كنار اين ويژگي‌هاي هيجان انگيز، مي‌توانيد به سادگي و با انتخاب گزينه‌هاي شروع پرواز و فرود خودكار، كوادكوپتر را از روي سطح زمين به پرواز درآورده يا روي آن فرود آوريد. مجموعه اين ويژگي‌ها Tello Boost Combo را مورد توجه تمام علاقمندان، چه مبتدي‌ها و چه حرفه‌اي ها قرار داده است. كوادكوپتر Tello Boost Combo پرواز نرم و پايداري را ارائه مي‌دهد.

۴۰ دقيقه پرواز با سه عدد باتري

در بسته بندي كوادكوپتر Tello Boost Combo علاوه بر باتري همراه دستگاه، ۲ عدد باتري يدكي وجود دارد كه مي‌توانيد با پر كردن و به همراه داشتن آن‌ها مدت زمان بيشتري را از كوادكوپتر استفاده كنيد. شارژر ارائه شده روي دستگاه، قابليت شارژ همزمان سه باتري را داراست و نيازي نيست منتظر پر شدن باتري اول بمانيد. هريك از باتري‌ها مي‌توانند نيروي لازم براي ۱۳ دقيقه پرواز را در خود ذخيره كنند و به دليل طراحي مناسب قسمت باتري، مي‌توانيد به راحتي باتري خالي را از كوادكوپتر جدا كرده و باتري ديگري را جايگزين آن نماييد.

كاملا ايمن و بي خطر

كوادكوپتر Tello Boost Combo علاوه بر وزن كم، داراي ويژگي‌هايي است كه در مجموع آن را به يك وسيله بسيار ايمن و بي خطر تبديل كرده اند. شروع پرواز و همچنين فرود خودكار با لمس يك دكمه و به راحتي قابل انجام است. درصورت از دست دادن سيگنال و يا خروج كوادكوپتر از محدوده قابل هدايت، پروسه فرود اتوماتيك و امن اجرا مي‌شود. همچنين هنگامي كه كواد كوپتر با كمبود باتري مواجه شود، شما را مطلع خواهد كرد. محاظ‌هاي پروانه‌ها نيز به حسگر برخورد مجهز شده‌اند تا درك دقيقي از فضاي دربرگيرنده كواد كوپتر حاصل شده و ايمني دستگاه افزايش يابد. پردازنده ۱۴ هسته‌اي اينتل در تحقق اين امر نقش ويژه‌اي دارد.

 

 

 

 

كوادكوپتر دوربين دار Tello

كوادكوپتر Tello Boost Combo به يك دوربين مجهز شده كه امكان فيلمبرداري با كيفيت 720p و همچنين تهيه عكس‌هاي ۵ مگاپيكسلي را ميسر كرده است. اين كوادكوپتر مي‌تواند تصوير مورد نظر را از فاصله ۱۰۰ متري به گوشي شما مخابره كند و به لطف بهره گيري از دو آنتن داخلي، ارسال زنده تصاوير بسيار با كيفيت انجام مي‌شود. دوربين دستگاه از نوع FPV است و روي بدنه ثابت شده است. با استفاده از اين دوربين مي‌توانيد تصاوير اول شخص كم‌نظيري را از فاصله دور و يا ارتفاع بالا ضبط كنيد. پايدارسازي الكترونيكي تصاوير نيز باعث مي‌شود تصوير ضبط شده با كيفيت و بدون لرزش باشد. علاوه بر اينها، مي‌توانيد بدون هيچ زحمتي ويديوهاي كوتاه دايره‌اي و يا پانوراما ضبط كنيد. پردازشگر نيرومند كوادكوپتر وظيفه پردازش تصاوير را به عهده دارد و موجب بالا رفتن كيفيت فيلم‌ها و عكس‌ها شده است.

 

 

 

هدايت با گوشي هوشمند

گرچه امكان كنترل كواد كوپتر Tello Boost Combo‌ با استفاده از كنترلرهاي سازگار نيز وجود دارد، اما هدايت آن با گوشي هوشمند به راحتي انجام مي‌گيرد. براي اين كار كافي‌است اپليكيشن Tello را روي گوشي هوشمند خود نصب و اجرا كنيد.  اين اپليكيشن براي هر دو سيستم عامل اندرويد و ios ‌در دسترس است و از طريق آن علاوه بر كنترل كوادكوپتر، مي‌توانيد تصوير دوربين كوادكوپتر را نيز به صورت زنده مشاهده كنيد.‌ امكان مخابره تصوير از فاصله ۱۰۰ متري وجود دارد و مي‌توانيد از مشاهده و همچنين ضبط تصاوير هوايي لذت ببريد. علاوه بر فيلمبرداري، امكان عكاسي نيز با اين كواد كوپتر وجود دارد. به دليل طراحي ساده و كاربر پسند اپليكيشن Tello، هدايت هليشات از طريق گوشي هوشمند به راحتي انجام مي‌شود و انجام حركات نمايشي نيز با تاچ كردن روي صفحه امكان پذير شده است. همچنين مي‌توانيد با اتصال يك كنترلر بلوتوث به گوشي خود، كوادكوپتر را با آن كنترل نماييد.

 

برنامه پذير و Open Source

ويژگي جالب اين كوادكوپتر دوربين دار ، برنامه پذير بودن آن است. مي‌توانيد با استفاده از برنامه نويسي ويژوال براي پرواز Quadrotor دستورات مختلفي را صادر كنيد. اين ويژگي علاوه بر جذاب بودن براي بزرگسالان، براي نوجوان‌ها نيز جذاب و البته مفيد خواهد بود، زيرا مي‌توانند در كنار تفريح با كوادكوپتر، هم با چگونگي كار و پرواز آن آشنا شوند و هم اصول برنامه نويسي را بياموزند. علاوه بر اين، در صورتي كه كاربر حرفه‌اي تري هستيد، مي‌توانيد با استفاده از Tello SDK براي كوادكوپتر خود اپليكيشن بسازيد.

 

 

 

 

سازگار با عينك هاي VR واقعيت مجازي

كواد كوپتر Tello Boost Combo با هدست‌هاي واقعيت مجازي نيز سازگار است. براي اينكه دقيقا تصاوير را از ديد كوادكوپتر ببينيد مي‌توانيد تصوير مخابره شده را با عينك واقعيت مجازي مشاهده كنيد. درست مثل اينكه خودتان در كابين خلبان كوادكوپتر نشسته‌ايد. مطمئنا چنين تجربه‌اي چه براي خودتان و چه براي فرزندتان خالي از لطف نخواهد بود.

 

 

 

جدول مشخصات و ويژگي هاي Ryze Tech Tello Quadcopter Boost Combo

مشخصات ظاهري

  1. ابعاد: طول ۹۸، عرض ۹۲ و ارتفاع ۴۱ ميلي متر
  2. وزن پرنده: ۸۰ گرم
  3. توليد شده در رنگ سفيد (كاور زرد و آبي آپشنال)
  4. امكان تعويض رنگ با تعويض قاب بالايي بدنه
  5. پروانه‌هاي ۳ اينچي
  6. محافظ‌هاي پروانه‌ها كاملا ايمن

سيستم هاي پرواز و فلايت كنترل

  1. مجهز به پردازنده اينتل
  2. قابليت شروع پرواز از روي دست و فرود روي دست
  3. شروع پرواز و فرود اتوماتيك با يك دكمه
  4. پرواز پايدار
  5. امكان انجام حركات نمايشي
  6. قابليت برنامه نويسي ويژوال و ساده، مناسب براي يادگيري كودكان و آشنايي آنها با چگونگي كار كوادكوپترها

دوربين

  1. دوربين ۵ مگاپيكسلي FPV
  2. زاويه ديد دوربين: ۸۲.۶ درجه
  3. قابليت عكسبرداري و ضبط فيلم 720p
  4. مجهز به لرزشگير الكترونيكي تصوير براي ثبت ويديوهاي نرم و بدون لرزش
  5. حالت‌هاي circle، 360 و up-up-and-away براي ضبط ويدئوهاي كوتاه استايليش
  6. سازگاري با هدست‌هاي واقعيت مجازي براي مشاهده تصوير از ديد FPV كوادكوپتر
  7. مخابره تصوير با كيفيت 720p به گوشي هوشمند
  8. مجهز به دو آنتن براي جلوگيري از ايجاد وقفه در تصوير ارسالي

كنترل و ارسال تصوير

  1. امكان مخابره تصوير زنده از فاصله ۱۰۰ متري
  2. هدايت از طريق تلفن هوشمند با نصب اپليكيشن Tello
  3. امكان استفاده از فرستنده‌هاي سازگار براي هدايت كواد كوپتر
  4. امكان هدايت كوادكوپتر از فاصله ۱۰۰ متري
  5. فرود خودكار در صورت قطع شدن سيگنال

باتري و مداومت پرواز

حداكثر زمان پرواز با يك باتري با شارژ كامل: ۱۳ دقيقه

امكان شارژ همزمان ۳ باتري با استفاده از شارژر موجود در بسته بندي

اقلام موجود در بسته بندي

  1. كوادكوپتر Tello Boost Combo
  2. سه عدد باتري
  3. هاب شارژر
  4. كابل شارژر شارژر
  5. ۴ عدد پروانه يدكي

محصولات جانبي براي كوادكوپتر تلو

در انتها يادآور مي‌شويم كه كمپاني PGYTECH كه مورد تاييد DJI نيز هست، براي اين محصول يك كيف توليد كرده است. كيف كوادكوپتر تلو را مي‌توانيد در فروشگاه آي پهباد مشاهده نماييد. همچنين شما را به ديدن محافظ گارد 360 درجه كوادروتور TELLO نيز دعوت مي‌كنيم. خريد كوادكوپتر در آي‌پهباد با تضمين بهترين قيمت بازار و همچنين ارائه خدمات پس از فروش صورت مي‌گيرد.