كوادكوپتر دوربين دار باگز 4w

خريد كوادكوپتر، هلي شات، پهپاد

شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

كوادكوپتر دوربين دار باگز 4w

۵۷ بازديد

باگز ۴ دبليو : كوادكوپتر تاشو – پهپاد حرفه‌اي MJX

كمپاني ام جي ايكس يكي از برندهاي معروف در زمينه ساخت كوادكوپتر مي باشد كه با تكيه بر كارايي بالا و كيفيت بي نظير هميشه سعي بر اين داشته تا محصولاتي با كيفيت و مورد رضايت مشتري به بازار عرضه كند و از نمونه هاي با كيفيت اين كمپاني خانواده باگز مي باشند. اما مدل ديگر اين خانواده كه در توليدي سال ۲۰۱۹ مي باشد MJX Bugs 4W نام دارد، محصولي كه با طراحي مشابه به محصولات دي جي آي نظير كوادكوپتر اسپارك و غيره به بازار عرضه شد. اين هواپيماي بدون سرنشين ام جي ايكس داراي زمان پرواز ۲۰ دقيقه ، برد مسافتي ۲ كيلومتر ، سنسور موقعيت ياب التراسونيك و دوربين با كيفيت مي باشد. در ادامه به بررسي كلي اين محصول و تمامي امكانات آن خواهم پرداخت، با من از سايما استور همراه باشيد.

ظهور طراحي تاشو در محصولات باگز با ساخت هلي شات Bugs 4W

هلي شات باگز ۴ دبليو ظهور طراحي تاشو در محصولات باگز و در واقع كمپاني MJX ميباشد، كه با بكارگيري از بال هاي توشا سعي كرده تا اين هواپيماي  درون خود را بسيار حرفه اي طراحي كند. با اندكي توجه به اين پرنده هدايت پذير مي توان گفت شباهت فراواني با كوادكوپتر دوربين دار SJRC F11 محصول كمپاني اس جي دارد. اما يكي از قابليت هاي مهم مولتي روتور باگز بهرمندي از يك موقعيت ياب جهاني GPS مي باشد كه امكان رديابي سوژه و بازگشت دقيق كوادكوپتر به خانه را فراهم مي آورد. براي اين پرنده باگز از سنسوهاري موقعيت ياب نوري و التراسونيك در نظر گرفته تا تجربه يك پرواز امن و حرفه اي را براي كاربران ميسر بسازد. موتورهاي كوادكوپتر Bugs 4W از نوع براشلس بوده كه با اسپيدهاي كنترل ۴ in 1 ESC تعادل پرنده را حفظ خواهد كرد. كمپاني در ساخت اين مولتي روتور از مواد مرغوب ABS و فلايت كنترل حرفه اي در نظر گرفته است. اين فلايت كنترل امكانات زيادي نظير موقيعت ياب دقيق براي بازگشت به خانه ، دنبال كردن سوژه ، پرواز بر روي مسير دلخواه و غيره از مواردي هستند كه با استفاده از اين فلايت كنترل مي توانيد آنها را فرا بگيريد. سنسورهاي التراسونيك با دسترسي به فشارسنج هاي پيشرفته پرنده را در ارتفاع دلخواه شما به صورت ثابت نگه مي دارد. اين پهباد ساخت ۲۰۱۹ كمپاني ام جي ايكس مي باشد كه گويي همت به رقابت با برندهايي نظير كوادكوپتر DJI و غيره دارد. باگز ۴ دبليو در ابعادي به طول و عرض ۴۲×۴۲ سانتي متر تعبيه شده و ۶۳۰ گرم وزن كلي آن مي باشد.

فيلم برداري پيشرفته با كيفيت ۲K هلي شات باگز ۴ دبليو

دوربين در نظر گرفته براي اين مولتي روتور فيلم برداري داراي سنسور CMOS با كيفيت ۲K در فيلم برداري مي باشد. كيفيت تصوير برداري اين دوربين ۱۲ مگاپيكسل و بسيار عالي بوده كه با سرعت ۳۰ فريم بر ثانيه تصوير برداري مي كند. دوربين همچنين قادر به ضبط ويدئوهايي با سرعت ۲۰ فريم بر ثانيه مي باشد. كاربران مي توانند از طريق فركانس ۵٫۸G ويدئوهاي ثبت شده را بدون افت كيفيت از حداكثر فاصله ۷۰۰ متر به صورت لحظه اي مشاهده كنند. دوربين بر روي يك مانت تثبيت كننده تك محور تعبيه شده كه باعث مي شود تا فيلم ها و تصاوير ثبت شده با آن وضوح مناسبي داشته باشند.

  • گيمبال تك محوره براي ثبات ويدئو و تصاوير

همانطور كه در بالا هم بيان كرده ام دوربين باگز ۴ دبليو بر روي يك لرزشگير تك محوره نصب شده و تمامي لرزش هاي حاصل از حركت كوادكوپتر را بر روي محور افقي غيرفعال خواهد كرد. اين گيمبال امكان چرخش زاويه دوربين را بر روي محور افقي از -۹۰ تا ۰ درجه ميسر مي سازد.

  • MJX Bugs 4W داراي موقعيت ياب ماهواره اي GPS

كوادكوپتر باگز ۴W داراي مكان ياب پيشرفته مي باشد كه امكان يك پرواز حرفه اي را فراهم مي آورد. كاربران با استفاده از اين قابليت مي توانند هواپيماي بدون سرنشين خود را به صورت ايمن به خانه بازگردانند. اين مكان ياب هنگام بازگشت اتوماتيك به صورت هوشمندانه عمل كرده و با حفظ ارتفاع پرنده از سطح زمين از برخورد آن با موانعي نظير درختان ، وسايل نقليه و ساير موارد جلوگيري مي كند. اما اين بازگشت اتوماتيك به سه دليل ممكن صورت مي گيرد كه از مهمترين آنها مي توان به كاهش ظرفيت باتري اشاره كرد. با رو به اتمام بودن شارژ باتري سيستم كنترل پرواز به خلبان هشدار داده تا پرنده خود را به محل پرواز بازگرداند و در صورت عدم توجه خلبان فلايت كنترل باگز ۴ دبليو به صورت اتوماتيك اين امر را فرا مي گيرد. اما هنگام پروزا ممكن است در سيگنال هاي پروازي تداخل به وجود آمده كه باعث مي شود پرنده از محدوده قابل كنترل خارج شده و منجر به سقوط آن شود كه در اين صورت باز هم سيستم مكان ياب موقعيت تيكاف پرنده را فراخواني كرده و نسبت به بازگشت اتوماتيك آن اقدام مي كند. سومين موردي كه شما مي توانيد از سيستم موقعيت ياب براي لندينگ پهپاد استفاده كنيد به صورت دلخواه مي باشد كه با فشردن دكمه RTH از روي كنترل از راه دور كوادكوپتر ميسر مي شود.

  • سنسور Optical Flow Positioning براي موقعيت يابي نوري و حفظ ارتفاع هاور

از آنجا كه Bugs 4W يك درون فيلم برداري مي باشد كوچكترين لرزش بر كيفيت فيلمبرداري و تصوير برداري آن تاثير گذار خواهد بود. سنسور Optical Flow از نوع حسگر هاي نوري بوده و در زير پرنده تعبيه شده تا تعادل پرنده را حفظ كند و آن را به صورت شناور در آسمان نگه دارد. اما وجود مشكلاتي نظير باد شديد باعث مي شود كه در عملكرد فشارسنج ها اختلال به وجود آمده و تعادل پرنده از دست كاربر خارج شود، كه در چنين شرايطي چشم ديدباني تعبيه شده در زير مولتي روتور كوچكترين جابجايي ها را تشخيص داده و در لحظه اين نابساماني به وجود آمده را بر طرف مي سازد.

  • دنبال كردن سوژه به صورت اتوماتيك

هنگام فيلم برداري با كوادكوپتر دوربين دار Bugs 4W نگران گم كردن سوژه خود نباشيد، با فعال كردن قابليت Follow Me به پرنده باگز دستور دهيد تا به صورت اتوماتيك سوژه يا مكان مورد نظر شما را پوشش دهد و ويدئوهايي پيشرفته و مناسب تهيه كند. با اين قابليت هنگام پياده روي نياز به هدايت پرنده براي دنبال كردن خود نداريد چرا كه با فعال كردن مد Follow Me پرنده به صورت هوشمندانه شما را تعقيب مي كند.

  • ريمو كنترل ۲٫۴ گيگاهرتر با حداكثر برد ۲ كيلومتر

ريموت كنترلر اين كواد باگز همانند خود محصول به صورت حرفه اي و مشابه ريموت هاي دي جي اي ساخته شده است. در وسط اين فرستنده راديويي يك نمايشگر LCD تعبيه شده كه اطلاعاتي نظير طول عمر باتري ، موقعيت و قدرت سيگنال و ارتفاع پرنده را براي كاربران گزارش مي دهد. ريموت داراي فركانس راديويي ۵٫۸GHZ بوده كه باعث مي شود تا شما بتوانيد ويدئوها و تصاوير گرفته شده را به صورت زنده با كيفيت مناسب از طريق نمايشگر تلفن همراه يا تبلت خود مشاهده كنيد. اين ريموت همچنين داراي يك فك نگهدارنده موبايل و تبلت بوده كه از تمامي اسمارتفون هاي معتبر پشتيباني مي كند.

  • مد پروازي Point of Interest يا حركت مدور به دور سوژه

يكي ديگر از قابليت هاي پروازي اين كوادكوپتر دوربين دار ام جي ايكس حركت هاي دايره وار به دور سوژه مي باشد. براي تحقق اين مهم ويژگي Point of Interest را در برنامه كنترل پرواز فعال كرده و با انتخاب شعاع دايره ها و نقطه مورد نظر به صورت مدور به دور آن بچرخيد و فيلم هاي حرفه اي تهيه كنيد.

  • قابليت TapFly براي پرواز بر روي مسير دلخواه

اين ويژگي مناسب كاربران مبتدي بوده و حرفه اي كاران براي راحتي كار خود مي توانند از اين مد پروازي استفاده كنند. از برنامه كنترل پرواز BUGS GO اين مورد را فعال كرده سپس با لمس نمايشگر نقاطي كه مي خواهيد به طرف آنها پرواز داشته باشيد را مشخص كنيد و بعد از انتخاب اين نقاط شاهده پرواز اتوماتيك Mjx Bugs 4W بر روي مسير دلخواه خود خواهيد بود.

  • باتري ماژولار و هوشمندانه كوادكوپتر دوربين دار باگز ۴ دبليو

باتري در نظر گرفته براي اين مولتي روتور باگز از نوع ليتيومي با ظرفيت ۳۴۰۰ ميلي آمپر و توانايي توليد ۷٫۶ ولت انرژي را دارد. مداومت شارژي اين باتري حدود ۲۰ دقيقه مي باشد كه با كاهش شارژ خود به خلبان هشدار مي دهد تا هواپيماي بدون سرنشين خود را در كوتاه ترين زمان به خانه بازگرداند. باتري داراي قاب ماژولار بوده و به صورت خشابي در جايگاه مخصوص خود نصب مي شود.

  • پرواز بدون سر يا Headless Mode

خلبانان مبتدي به خاطر عدم تجربه كافي در هدايت كردن كوادكوپتر مي توانند با فعال كردن قابليت هدلس مود پروازي ايمن تر را تجربه كنند. در واقع با فعال كردن اين قابليت جهت گيري كوادكوپتر نسبت به فرستنده تعيين مي شود.

موتورهاي براشلس با راندمان بالا

قلب تپنده اين پرنده از نوع براشلس سايز ۱۸۰۶ با قدرت ۱۸۰۰KV مي باشد و راندمان مناسبي براي به حركت در آوردن اين پهپاد ۶۳۰ گرمي توليد خواهد كرد. ESC هاي ۴ اينج مسئول كنترل راندمان اين روتورها مي باشند.

اپليكيشن كنترل پرواز BUGS GO

همانطور كه در بالا هم بيان كرده ام براي فراگيري قابليت هايي نظير تعقيب سوژه و حركت بر روي مسير دلخواه بايد از برنامه كنترل پرواز BUGS GO استفاده كنيد. اين برنامه قابل نصب بر روي اسمارتفون هاي اندرويد و ايوس مي باشد و اين اجازه را به كاربر داده تا تصاوير و ويدئوهاي ضبط شده را با كيفيت مناسب از نمايشگر گوشي خود مشاهده كنند و همچنين تمامي تنظيمات و دستورهاي لازم را از طريق اين اپليكيشن بر روي مولتي روتور اعمال كنند.

سايما استور بهترين نمايندگي براي خريد MJX Bugs 4W

اكنون شما مشتريان عزيز اگر علاقمند به خريد اين محصول از كمپاني ام جي ايكس مي باشيد مي توانيد هم اكنون از همين فروشگاه نسبت به خريد اين هلي شات اقدام كنيد. تمامي بيانات و بررسي هاي اعلام شده از اين محصول توسط كادر متخصص فروشگاه سايما تست شده و از سلامت محصول اطمينان كامل را داريم. اميدوارم كه با مشاهده اين بررسي بتوانيد پهپاد مورد علاقه خود را خريداري كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.